Hallå!

Nu funkar inte ens minnesläsaren på datorn så det går dåligt med bilderna...jag var laddad för att ladda upp dom!

Hur som helst stickar jag på en randig kofta i fabel, ett par sockar till mammas snälla granne som hjälper till med blomvattning, husvakt osv. och en mössa till min salig broder som fryser om huvudet på väg till jobbet! Jag har massor med andra stickningar på hjärnan, ex. en till birchsjal i mörkblått silke. Den bästa vännen fyller snart år och hon passar såååå bra i blått!

För en gångs skull är jag faktiskt lite bloggsugen...ville verkligen lägga upp dom bilderna. PROVAR IGEN!!...funkade inte....Har en bild på mitt stickfodral...jag gillar inte att sy,har sååå dåligt tålamod,  men jag fick till ett litet case till stickorna. ska göra ett till strumpstickorna också...dom har stort behov av det!

nu måste jag äta och dra till skolan...ska skriva ut några papper och sticka lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0