det funkar!

nu verkar minneskortsläsaren fungera igen! sambon lyckades iallafall ladda upp bilder! Det ni kan se på bilderna är mitt fina stickfodral som jag sytt av en gardinrest. Knapparna köpte jag på Kupan för en krona stycket. Jag har även fler sådana som ska sitta på den grönrandiga koftembryot i fabel. Färgglatt gillar jag ju och de randiga långsockarna är i Hjertegarn. Jag älskade faktiskt att sticka i det garnet! ska köpa mer när det passar sig!











Vovven och sockarna hamnade lite på snde...det gör inget tycker jag! Lite nackgymnastik är inte fel! Jag känner mig också lite på sniskan idag...hade besök igår, det blev sent.

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Vilket fint stickfodral. Jag vill sy ett för rundstickor...men det blir lixom inte av :-)

2009-01-16 @ 15:43:45
URL: http://www.hjalpstickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0