Det går framåt!

Nu har jag börjat om med min fina Candle Flame! stickor 3,5 blev lagom så nu är jag nöjd! Bilderna lyser med sin frånvaro pga min förbaskade kamerasladd, men jag ska lösa det snarast för en blogg utan bilder är ju ganska trist.

Sambons nya raggsockar är inne på refrängen och det blir skönt att få dom klara. Jag börjar alltid på ett par sockar som känns dödstråkiga, men fina och användbara är kanske det viktigaste...iallafall för sambon. Har varit snäll mot honom ett tag nu för han har fått både mössa, vantar och sockar senaste månaden! Dags att göra lite saker till bara mig nu!

Nu ska jag ta en fin underbar promenad i det fina underbara vädret med min fina underbara PUDEL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0